PK Verhuur & Verkoop

Nadat Pascal Keulen als startend ondernemer in 2018 zijn bedrijf PK Verhuur & Verkoop oprichtte, werd hij al snel teamsponsor van vv Waskemeer 3. Jaren later is de situatie rondom het hoofdsponsorschap van het derde elftal nog steeds hetzelfde, waar de club zeer erkentelijk voor is, maar is de situatie van zijn bedrijf behoorlijk veranderd. Er kan gesteld worden dat PK Verhuur & Verkoop aanzienlijk in de lift zit. Inmiddels heeft er in 2022 een verhuizing plaatsgevonden naar een schitterend bedrijfspand. PK Verhuur & Verkoop is sindsdien te vinden aan De Meander 1 8444DH te Heerenveen.

Bedrijfsactiviteiten
Pascal Keulen is als eigenaar van zijn bedrijf dagelijks bezig met het onderhouden, repareren, verkopen en verhuren van tuinmachines aan zowel bedrijven alsmede particulieren. "Voor onze klanten zijn wij nu met het bedrijfspand in Heerenveen beter bereikbaar, doordat wij gevestigd zijn midden in onze klantenkring, welke loopt van Bakkeveen tot ruim voorbij Sint Nicolaasga", aldus Keulen. "Online zijn wij nog druk bezig met onze webshop die aankomend tuinseizoen online gaat, zodat wij voor heel Nederland bereikbaar worden" verteld de trotse ondernemer. PK Verhuur & Verkoop is een erkend tuin & park dealer van Husqvarna. U kunt daarom bij PK Verhuur & Verkoop uitstekend terecht voor diverse tuinmachines. In de showroom in Heerenveen vindt u apparatuur aan zoals (robot)grasmaaiers, kettingzagen, tuinaccessoires, hogedrukreinigers en trimmers. Per 1 januari 2024 wordt het bedrijf aanvullend een PRO Dealer voor Husqvarna, wat inhoudt dat PK Verhuur & Verkoop de professionele klanten nog beter van dienst zal zijn. Denk hierbij aan exploitatie van robotmaaiers op voetbalvelden, maar ook de grote professionele machines voor het dagelijkse gebruik door hoveniersbedrijven.

Contact
Heeft u vragen? Dan kunt u ons op verscheidene manieren PK Verhuur & Verkoop bereiken. Er wordt altijd spoedig gereageerd op berichten die zijn achter gelaten via het contactformulier. Tevens kunt u ons een e-mail sturen of even bellen naar 085-0005693. Pascal staat u graag te woord!

Hoofdsponsorschap Waskemeer 3Doordat de winkel 6 dagen in de winkel geopend is, schiet het voetballen bij Waskemeer er veelvuldig in voor Pascal. Desondanks is het enthousiasme als hoofdsponsor van het derde elftal er door de jaren heen niet minder om geworden. Veel bekenden spelen in dit mooie team, waarvoor Keulen graag wat terug doet in de vorm van sponsoring. Dit wordt enorm gewaardeerd vanuit de club!

Meer weten?Kijk voor meer informatie op Tuinmachines kopen | PK Verhuur & Verkoop (pk-verhuurverkoop.nl)